Eindelijk is het zover!!! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Nicole Groen - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover!!! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Nicole Groen - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover!!!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 November 2015 | Nederland, Gouda

Eindelijk is het zover, mijn grote droom gaat werkelijkheid worden.

Op 17 augustus kreeg ik het geweldige nieuws te horen dat ik mijn laatste tentamen had behaald. Hierdoor kon ik de laatste hobbel nemen om mijn praktijkscriptie op 10 september af te ronden.

Na een fantastisch afscheidsfeestje, mocht ik eerst nog een week werken, waarna ik nog twee weken in Nederland vrij was. En eindelijk op 7 november mocht ik in het vliegtuig stappen.

Het plan is van Bali naar Nieuw-Zeeland, naar Fiji, naar Australië om te eindigen in Zuid-Amerika. Het rondje in Zuid-Amerika met Chili, Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia, Brazilië en Argentinië lijkt me super gaaf, maar voor het mooie is het te veel. Maar goed, ik land op Santiago de Chili en vertrek vanuit Argentinië weer richting huis, dus we zien wel en jullie zullen de verhalen en foto's wel zien.

Tot over een jaar!!

Liefs,
Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Lieve familie, vrienden & kennissen, Welkom op mijn pagina! Lees en zie hier alles over mijn belevenissen die ik heb mee mogen maken tijdens mijn reis. Liefs, Nicole P.S. Niet jaloers worden

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 26320

Voorgaande reizen:

07 November 2015 - 20 Oktober 2016

Mijn wereldreis, van Bali tot en met Argentinië

Landen bezocht: