Mijn wereldreis, van Bali tot en met Argentinië - Reisverslagen van Nicole Groen - WaarBenJij.nu Mijn wereldreis, van Bali tot en met Argentinië - Reisverslagen van Nicole Groen - WaarBenJij.nu

Mijn wereldreis, van Bali tot en met Argentinië

Mijn lang, gekoesterde droom gaat werkelijkheid worden. Ik vertrek met mijn rugzakje op naar de andere kant van de wereld.....Tot over een jaar!!

Recente Reisverslagen:

27 September 2016

Cool, chilled and colourful Colombia

22 Augustus 2016

Easygoing Ecuador

31 Juli 2016

Perfect Peru

12 Juli 2016

Beautiful, lovely and amazing Bolivia

20 Juni 2016

And we are off again....
Nicole

Lieve familie, vrienden & kennissen, Welkom op mijn pagina! Lees en zie hier alles over mijn belevenissen die ik heb mee mogen maken tijdens mijn reis. Liefs, Nicole P.S. Niet jaloers worden

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26318

Voorgaande reizen:

07 November 2015 - 20 Oktober 2016

Mijn wereldreis, van Bali tot en met Argentinië

Landen bezocht: